Jump-In Gym –
FAQ
1. Hur registrerar jag mig som medlem?
För att bli medlem kan du enkelt registrera dig via vår hemsida. Gå till sidan "Bli medlem", fyll i dina uppgifter och välj önskat medlemskap.
2. Hur fungerar bokningssystemet?
Bokningssystemet gör det enkelt för dig att boka träningspass eller privat träning med en av våra tränare. Logga in med dina medlemsuppgifter, välj pass eller tränare och boka din plats.
3. Vilka betalningsmetoder accepterar ni?
Vi accepterar Swish, Kontanter och autogiro. Du kan välja den betalningsmetod som passar dig bäst vid registrering.
4. Kan jag frysa mitt medlemskap?
Ja, du kan frysa ditt medlemskap OM man har sjukintyg. Kontakta oss via e-post eller telefon för att få mer information om hur du går tillväga.
5. Vad händer om jag tappar bort min tagg?
Om du tappar bort din tagg, kontakta oss omedelbart. Vi kan hjälpa dig att beställa en ny tagg mot en liten avgift.
6. Finns det en uppsägningstid?
Ja, uppsägningstiden är två månader ENDAST när det gäller Autogiro, och bindningstiden för medlemskap är 12 månader.
7. Finns det parkering vid gymmet?
Ja, vi har gratis parkering för våra medlemmar utanför gymmet.